Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů – Bc. Miloslava Doušková
Bc. Miloslava Doušková
Master's thesis
Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů
Unfair Commercial Practices: Children and Adolescents as a Particularly Vulnerable Group of Consumers
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice nekalých obchodních praktik cílených na děti a mladistvé jakožto zvláště zranitelnou skupinu spotřebitelů, a to především v reklamě a na předváděcích akcích ve školkách a školách. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou českou i evropskou právní úpravu nekalých obchodních praktik zaměřených na děti a mladistvé a pomocí analýzy aktuálních rozhodnutí, příkladů …moreAbstract:
The thesis is dedicated to the analysis of unfair commercial practices targeted at children and adolescents as a particularly vulnerable group of consumers, primarily through advertising and organised marketing events at kindergardens and schools. The objective of the thesis is to analyse the current Czech and EU legal provisions related to unfair commercial practices targeted at children and adolescents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iueh0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 1. 2017
- Supervisor: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUŠKOVÁ, Miloslava. \textit{Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Law. 2016. Available from: https://theses.cz/id/y57b1f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Hledisko tzv. průměrného spotřebitele
Martin Bielesz -
Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Anna Hobzová -
Zvlášť zranitelní spotřebitelé z důvodu fyzické nebo duševní slabosti
Hana Ďaďová -
Předváděcí akce a ochrana zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Barbora Sobotková -
Sociologicko právní aspekty ochrany zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Cristina Boušková -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová -
Nekalá soutěž v oblasti provozování datových úložišť
Kateřina Pláteníková