Situační analýza malé průmyslové firmy – Ing. Pavlína Sehnalová
Ing. Pavlína Sehnalová
Bakalářská práce
Situační analýza malé průmyslové firmy
Situation analysis of a small industrial company
Anotace:
Tato bakalářská práce „Situační analýza malé průmyslové firmy“ je zaměřena na osvětlení důležitosti znalostí vnitřního prostředí podniku a na nutnost identifikovat a průběžně sledovat síly působící v blízkém i vzdáleném prostředí podniku. Využitím základních marketingových technik získáme potřebné informace ke zpracování co nejucelenější marketingové situační analýzy. Bakalářská práce je tvořena ze …víceAbstract:
The bachelor thesis „Situation Analysis of a Small Industrial Company“ is focusing on: · the knowledge of company’s internal environment importance · the necessity of identifying and continuously monitoring external and internal factors. Using the basic marketing techniques we will obtain necessary information to create the most comprehensive marketing situation analysis. This bachelor thesis consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q5uy9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Market analysis of agritourism in the Krasnodar territory
Maria Umanskaya -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Vladislav Lechner -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Michal Valach -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybrané skupiny svařovací techniky v podmínkách trhu ČR.
Hana Pospíšilová