A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava – David ŠRÁMEK
David ŠRÁMEK
Bachelor's thesis
A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Abstract:
The aim of my Bachelor´s thesis is to analyze the present communication strategy of the Lower Vítkovice and to find out whether it is stated properly. The first part of my thesis is focused on theoretical knowledge gained from the literary research. In the second, analytic part, I clarify which communication tools are used in the organization and there is also an evaluation of a questionnaire survey …moreAbstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠRÁMEK, David. \textit{A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2013. Available from: https://theses.cz/id/y5bvnq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠRÁMEK, David. A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Dolní oblast Vítkovic jako vlajková loď regenerace brownfieldů pro cestovní ruch a jiné služby: Inspirace, aktéři a výhledy do budoucna
Marie BLAŽEJOVÁ -
Analýza turistického potenciálu areálů Dolní oblast Vítkovice (ČR) a Zollverein (Německo)
Tereza Juhásová -
Dolní oblast Vítkovic jako místo pro výuku geografie
Kateřina FRÖDE -
Správa kulturních památek v Moravskoslezském kraji zaměřená na Dolní oblast Vítkovic
Barbora BASTOVÁ -
Dolní oblast Vítkovice jako víceúčelový areál pro kulturu a volný čas
Barbora Glosová -
Areál Dolní oblast Vítkovice a jeho význam pro rozvoj regionu
Mariana Bražinová -
Zhodnocení rozvoje území Dolní oblast Vítkovic.
Petr MALÍK