David ŠRÁMEK

Bakalářská práce

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Abstract:
The aim of my Bachelor´s thesis is to analyze the present communication strategy of the Lower Vítkovice and to find out whether it is stated properly. The first part of my thesis is focused on theoretical knowledge gained from the literary research. In the second, analytic part, I clarify which communication tools are used in the organization and there is also an evaluation of a questionnaire survey …více
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠRÁMEK, David. A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe