David ŠRÁMEK

Bachelor's thesis

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Abstract:
The aim of my Bachelor´s thesis is to analyze the present communication strategy of the Lower Vítkovice and to find out whether it is stated properly. The first part of my thesis is focused on theoretical knowledge gained from the literary research. In the second, analytic part, I clarify which communication tools are used in the organization and there is also an evaluation of a questionnaire survey …more
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠRÁMEK, David. A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe