A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava – David ŠRÁMEK
David ŠRÁMEK
Bakalářská práce
A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Abstract:
The aim of my Bachelor´s thesis is to analyze the present communication strategy of the Lower Vítkovice and to find out whether it is stated properly. The first part of my thesis is focused on theoretical knowledge gained from the literary research. In the second, analytic part, I clarify which communication tools are used in the organization and there is also an evaluation of a questionnaire survey …víceAbstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMEK, David. \textit{A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/y5bvnq/.
Jak správně citovat práci
ŠRÁMEK, David. A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Dolní oblast Vítkovic jako vlajková loď regenerace brownfieldů pro cestovní ruch a jiné služby: Inspirace, aktéři a výhledy do budoucna
Marie BLAŽEJOVÁ -
Analýza turistického potenciálu areálů Dolní oblast Vítkovice (ČR) a Zollverein (Německo)
Tereza Juhásová -
Dolní oblast Vítkovic jako místo pro výuku geografie
Kateřina FRÖDE -
Správa kulturních památek v Moravskoslezském kraji zaměřená na Dolní oblast Vítkovic
Barbora BASTOVÁ -
Dolní oblast Vítkovice jako víceúčelový areál pro kulturu a volný čas
Barbora Glosová -
Areál Dolní oblast Vítkovice a jeho význam pro rozvoj regionu
Mariana Bražinová -
Zhodnocení rozvoje území Dolní oblast Vítkovic.
Petr MALÍK