Mgr. Alexandra BYRTUSOVÁ

Diplomová práce

Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)

Strategy of marketing communication for personal market
Anotace:
Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci …více
Abstract:
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of mar-keting services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7576

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BYRTUSOVÁ, Alexandra. Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce). Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.