Kristýna Hörnerová

Bakalářská práce

Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

Neuromarketing and its influence on consumer shopping behavior
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je oblast neuromarketingu a jeho vlivu na nákupní chování spotřebitele. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o teoretických východiskách dané problematiky a jeho významu, anatomii lidského mozku, limbickém systému, vybraných neuromarketingových metodách měření a etice z hlediska neuromarketingu. Druhá kapitola je zaměřená na analýzu využití neuromarketingu …více
Abstract:
The subject of this thesis is the area of neuromarketing and its influence on consumer purchasing behaviour. The thesis is divided into four chapters. The first chapter discusses the theoretical background of the subject and its importance, the anatomy of the human brain, the limbic system, selected neuromarketing measurement methods and ethics in terms of neuromarketing. The second chapter focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.