Reedukace specifických poruch učení v doplňovacích hodinách na 1. stupni ZŠ – Mgr. Michaela Slavíková
Mgr. Michaela Slavíková
Diplomová práce
Reedukace specifických poruch učení v doplňovacích hodinách na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Slavíková, Michaela: Reedukace specifických poruch učení v doplňovacích hodinách na 1. stupni ZŠ, diplomová práce. Brno, MU 2006, s. 117. Ve své diplomové práci se snažím dokázat, že při vhodné reedukační péči a individuálním přístupu lze poskytnout dětem se specifickými poruchami učení prostor pro nápravu v podmínkách běžné základní školy. Východiskem práce je kvantitativní šetření (dotazníku pro …víceAbstract:
Slavikova, Michaela: Reeducation specific learning disabilities in the complementary lessons at primary school, diploma thesis. Brno, MU 2006, p.117. In my diploma thesis I`m trying prove, that suitable reeducation care and individual access can give children with specific learning disabilities space for remidy in condition common primary school. Starting point is quantitative inquire (questionnairefor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/olwub/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení ve zkušenostech vysokoškolských studentů
Marie Pelikánová -
Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících
Patricie Turoňová -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku v mikroregionu Uherskobrodsko
Eva Kubišová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Markéta KOLÍNKOVÁ -
Specifické poruchy učení od diagnostiky po reedukaci
Jana KUTAJOVÁ -
Diagnostika dílčích funkcí u dětí předškolního věku se zaměřením na oslabení v oblasti řeči
Lucie Veselá -
Diagnostika dílčích funkcí u předškoláka s důrazem na zrakové vnímání
Alžběta Purkertová -
Dílčí funkce u dětí předškolního věku a metody vedoucí k jejich rozvoji
Monika HLAVŇOVSKÁ