Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody – Ing. Filip Štandl
Ing. Filip Štandl
Bakalářská práce
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Product analysis - a source of competitive advantage
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza strojního zařízení pomocí nástrojů marketingového mixu. Zvoleným produktem je mobilní drtič Sandvik QJ330. Pro úspěšné splnění hlavního cíle práce je třeba se též zabývat i analýzou trhu a konkurence. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část informuje o aktuálnosti vybraného tématu a stanovuje základní cíle práce. Druhá část se věnuje teorii …víceAbstract:
Object of bachelor thesis is analysis of machinery from marketing mix point of view. Chosen product is mobile crusher Sandvik QJ330. For successful reaching of main target is necessary to make analysis of market and competitors. Bachelor thesis is divided to four main parts. First part describes basic information about actuality of chosen topic and sets main targets. Second part is oriented on theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ndc5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková