Firemní časopisy: některá specifika a problematiky – Bc. Jitka Michlíčková
Bc. Jitka Michlíčková
Diplomová práce
Firemní časopisy: některá specifika a problematiky
Company magazines: chosen specifics and problems
Anotace:
Michlíčková, Jitka. 2007. Firemní časopisy: vybraná specifika a problematiky. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 s. Autorka se v práci zabývá firemními časopisy, přičemž se pokouší o mezioborové hledisko jednak z pohledu marketingových komunikací a také z pohledu mediálních studií. Práce má deskriptivní charakter s prvky reflexe z praktické zkušenosti autorky. Neklade si při …víceAbstract:
Summary Jitka Michlíčková: Company magazines: chosen specifics and problems. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 p. The Author is in her work concerned with customer magazines and she is trying to combine marketing and media studies theoretical perspective. This work is based on description method with reflexive elements based on practical experience of the author. This work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rx4ef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
- Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Relaunch podnikového periodika k posílení image
Michal Novotný -
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)
Jitka NETOLICKÁ -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Maxim Kim -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Tereza Veselá Procházková -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Lenka Musilová -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová