Bc. Jitka Michlíčková

Diplomová práce

Firemní časopisy: některá specifika a problematiky

Company magazines: chosen specifics and problems
Anotace:
Michlíčková, Jitka. 2007. Firemní časopisy: vybraná specifika a problematiky. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 s. Autorka se v práci zabývá firemními časopisy, přičemž se pokouší o mezioborové hledisko jednak z pohledu marketingových komunikací a také z pohledu mediálních studií. Práce má deskriptivní charakter s prvky reflexe z praktické zkušenosti autorky. Neklade si při …více
Abstract:
Summary Jitka Michlíčková: Company magazines: chosen specifics and problems. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 p. The Author is in her work concerned with customer magazines and she is trying to combine marketing and media studies theoretical perspective. This work is based on description method with reflexive elements based on practical experience of the author. This work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií