Firemní časopisy: některá specifika a problematiky – Bc. Jitka Michlíčková
Bc. Jitka Michlíčková
Master's thesis
Firemní časopisy: některá specifika a problematiky
Company magazines: chosen specifics and problems
Abstract:
Michlíčková, Jitka. 2007. Firemní časopisy: vybraná specifika a problematiky. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 s. Autorka se v práci zabývá firemními časopisy, přičemž se pokouší o mezioborové hledisko jednak z pohledu marketingových komunikací a také z pohledu mediálních studií. Práce má deskriptivní charakter s prvky reflexe z praktické zkušenosti autorky. Neklade si při …moreAbstract:
Summary Jitka Michlíčková: Company magazines: chosen specifics and problems. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 70 p. The Author is in her work concerned with customer magazines and she is trying to combine marketing and media studies theoretical perspective. This work is based on description method with reflexive elements based on practical experience of the author. This work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rx4ef/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2007
- Supervisor: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Relaunch podnikového periodika k posílení image
Michal Novotný -
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)
Jitka NETOLICKÁ -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Maxim Kim -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Tereza Veselá Procházková -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Lenka Musilová -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová