Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice – Robert Štábl
Robert Štábl
Bakalářská práce
Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem ve společnosti Mountfield a.s. v rámci vybrané pobočky. První kapitola práce je zaměřena na zákaznický servis jako na jednu z logistických činností. Druhá kapitola práce obsahuje analýzu zákaznického servisu v pobočce firmy Mountfield a.s., která se nachází v Pardubicích. Poslední hlavní kapitola je věnována návrhům na zlepšení zákaznického servisu a …víceAbstract:
The bachelor thesis is deal with customer service of the company Mountfield a.s. within a selected branch. The first chapter of thesis is focused on customer service as one at logistic activity. The second chapter of thesis contains the analysis of customer service in branch of the company Mountfield a.s., which is located in Pardubice. The last main chapter is devoted to suggestions for improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štábl, Robert. Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Školení měkkých dovedností manažerů prodejen společnosti Albert a uplatnění manažerských dovedností na vlastních prodejnách
Petra Nováková -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová -
Zhodnocení konkurenceschopnosti vybraných firem poskytujících prodej a servis automobilů
Michaela Klečková -
Implementace systému BOZP ve firmě zaměřené na prodej, provoz a servis nápojových a potravinových automatů
Radek Slovák -
Podnikatelský plán na prodej pyrolýzních jednotek zpracovávající čistírenský kal
Štěpán Havlín -
Návrh systému podporující prodej a servis vozidel
Vojtěch Pavlas -
Analýza a návrh optimalizace informačního systému využívaného při procesu prodeje ve společnosti 2P SERVIS s.r.o.
Lukáš Pajma -
Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
Tomáš Andrýsek