Logopedická intervence u sociálně znevýhodněných romských dětí – Mgr. Patricie Hanzlová
Mgr. Patricie Hanzlová
Bachelor's thesis
Logopedická intervence u sociálně znevýhodněných romských dětí
Speech Therapy Intervention for Socially Disadvantaged Roma Children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními schopnostmi sociálně znevýhodněných romských dětí a popisuje logopedickou péči, která je jim věnována v přípravné třídě základní školy. Popisuje faktory, které se na podobě jejich komunikačních schopností významně podílejí, konkrétně na život v podmínkách sociálního vyloučení a s ním související specifické jazykové zázemí a komunikační praktiky.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the communication ability of socially disadvantaged Roma children at preparatory class of the basic school. It describes the speech language intervention they are provided with. Further, it depicts the factors, which substantially influence their communication ability, namely their living condition framed by social exclusion, their specific language background and communication …viacKľúčové slová
komunikační schopnost narušená komunikační schopnost jazykové roviny sociálně znevýhodněné romské děti sociální vyloučení logopedická intervence přípravná třída communication ability impaired communication ability language levels socially disadvantaged Roma children social exclusion speech therapy intervention preparatory class
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkmvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Executive Function in Socially Marginalized Children
Martin Pírko -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Dlouhodobá logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností
Lenka Hasalová -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Komunikační schopnost dětí v přípravné třídě
Dagmar Filipová -
Narušená komunikační schopnost u klientú domova sociálních služeb na Slovensku
Katarína Večeríková -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová