Bc. Robin Procházka, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie sociálního podniku

Marketing Strategy of Social Enterprise
Anotace:
Práce je zaměřena na rozbor stávajících marketingových aktivit a sestavení marketingové strategie vybraného sociálního podniku na základě metod, které jsou popsané v první části práce. Ve druhé části práce je vytvořena PESTE analýza a SWOT analýza. Dále se práce zabývá sestavením vhodného návrhu marketingové strategie tak, aby podnik zaujal pevné místo na trhu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of existing marketing activities and build marketing strategies of selected social enterprise based on the methods described in the first part. The second part is created PEST analysis SWOT analysis. Furthermore, the work deals with creating the appropriate design marketing strategies and to take a firm position in the market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Andrea Meluzínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem