Marketingová strategie internetového obchodu – Bc. Ondřej Chýlek
Bc. Ondřej Chýlek
Bakalářská práce
Marketingová strategie internetového obchodu
E-commerce marketing strategy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je soustředit se na marketingovou strategii internetového obchodu Laporte.cz a pomocí provedení vhodného marketingového výzkumu představit návrhy pro optimalizaci současného postavení na trhu. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, definuje marketingovou strategii a internetový marketing. V praktické části práce je představen profil daného internetového …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to focus on the marketing strategy of the online store Laporte.cz and to present proposals for optimizing the current market position by conducting appropriate marketing research. The theoretical part of the thesis deals with basic concepts in the field of marketing, defines marketing strategy and internet marketing. The practical part of the work presents the profile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kdrau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHÝLEK, Ondřej. \textit{Marketingová strategie internetového obchodu} [online]. Opava, 2021 [cit. 2023-06-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/y5uquq/. Bakalářská práce. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. Vedoucí práce Ing. Dalibor Šimek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý