Bc. Lucie Ehrenbergerová

Master's thesis

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The Strategy of Relationship with the Customer and its Consolidation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou vytváření vztahů se zákazníky a jejich upevňováním. Cílem diplomové práce je ověřit, zda je marketingová komunikace firem prostřednictvím influencerů efektivní a prokázat, zda tito tvůrci obsahu ovlivňují vztah firmy se zákazníkem.
Abstract:
The main topic of this thesis is the strategy of relationship with the customer and its consolidation. The aim of this thesis is to analyze and describe the impact of influencer marketing on Czech consumer, his buying decision process and the relationship between him and the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní