Bc. Lucie Ehrenbergerová

Master's thesis

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The Strategy of Relationship with the Customer and its Consolidation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vytváření vztahů se zákazníky a jejich upevňováním. Cílem diplomové práce je ověřit, zda je marketingová komunikace firem prostřednictvím influencerů efektivní a prokázat, zda tito tvůrci obsahu ovlivňují vztah firmy se zákazníkem.
Abstract:
The main topic of this thesis is the strategy of relationship with the customer and its consolidation. The aim of this thesis is to analyze and describe the impact of influencer marketing on Czech consumer, his buying decision process and the relationship between him and the company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní