Analýza komunikačního mixu vybrané organizace – Bc. Jan Florian
Bc. Jan Florian
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu vybrané organizace
Analysis of communication mix
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu klubu Basketball Brno. Práce je rozdělena do části teoretické a praktické. V teoretické části je popsán vztah propagace k ostatním složkám marketingového mixu a propagace, jako jedna z jeho hlavních složek, blíže charakterizována prostřednictvím popisu technik v rámci jednotlivých nástrojů, které využívá. Uvedená je také důležitost integrace …víceAbstract:
The subject of this bachelor dissertation is communication mix analysis of the Basketball Brno club. The disertation comprises a theoretical and a practical parts. In the theoretical part, the relationship of promotion to the other elements of the marketing mix is described, and promotion, as one of its main elements, is specified through the description of techniques within used individual tools. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bl3yr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová