Krystyna Trofimova
Bachelor's thesis
Neuromarketing - výhody a rizika
Neuromarketing. It's props and cons
Abstract:
Cílem bakalářské práce je rozbor pojmu Neuromarketing a zároveň analýza výhod a rizika používáni různých psychologických technik. Práce se skládá s teoretické a praktické časti. Teoretická část zahrnuje popis pojmu, vysvětlování jeho definice, teoretické příklady a používání. V praktické časti bude rozepsán vymyšlený podnik XY, na propagace kterého pak budou aplikované neuromarketingové metody …moreAbstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to look into the phenomenon of Neuromarketing. The Bachelor Thesis is consisted of two part: theoretical and practical. Theoretical explains what does the termin means and stands for, what psychological techniques can be associated with the Neuromarketing and what are the examples of using them. The practical part will contain the creating of the brand XY and then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.