Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj – Veronika Klímová
Veronika Klímová
Bakalářská práce
Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj
Application as a Marketing and Sales Tool
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je IT aplikace využívaná pro prodejní a marketingové účely. Teoretická část je zaměřena na nástroje marketingové komunikace s důrazem na její nové formy včetně mobilních aplikací. Dále jsou v práci představeny možnosti využití technologií v oblasti osobního prodeje a výhody s tím spojené. V praktické části je popsána konkrétní aplikace včetně jejího zavedení v daném podniku …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is IT application used for sales and marketing purposes. The theoretical part is focused on the tools of marketing communication with an emphasis on its new forms, including mobile applications. In addition, I introduce the possibilities of using technologies in personal sales and the consequent benefits. The practical part describes specific application including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kkz6d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
Lucie Stružková -
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
Nikola Černá -
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Vendula Gregorovičová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti
Kamila Serkebayeva