Veronika HOLECOVÁ
Bakalářská práce
Experimentální projekt
An Experimental project
Anotace:
Mým záměrem byl rozvoj v osobní rovině a prozkoumání možností interakce mezi člověkem a technikou. Od začátku jsem chtěla experimentální projekt postavit na základě promítané interaktivní grafiky zpracované v reálném čase v programu Touchdesigner. Téma se postupně odvíjelo od mých tehdejších psychických stavů a procesů, díky kterým se ustálilo na imerzivní interaktivní instalaci v malém prostoru, kde …víceAbstract:
My intention was a personal development and exploration of possibilities of interaction between human and technology. From the start, I wanted to build the project based on projection of interactive graphics which will be processed in real time in program Touchdesigner. The theme gradually evolved from my mental states and processes at the time. Thanks to which I established the theme on interactive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Kokolia
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLECOVÁ, Veronika. Experimentální projekt. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Animovaná a interaktivní tvorba II
Práce na příbuzné téma
-
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Vliv stupně imerze na zapamatování obsahu virtuálního tréninku v průmyslových podnicích
Jan KUBR -
Narativa, imerze a volba v počítačových hrách
Karolína Slunečková -
Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077
Jan Strádal -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ