Martin Babec

Diplomová práce

Internetový marketing a nové trendy

Internet marketing and new trends
Anotace:
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Abstract:
Internet population in Czech republic and its segmentation. Development of advertisement spending into internet. Types of internet advertising in the Czech republic. New trends of internet marketing (social networks, geolocation services, mobile marketing). Proposal of low-cost marketing campaign on internet (using wide range of communication channels of internet marketing).
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Petr Fidler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28907