Bc. Darina Foltová

Diplomová práce

Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti

Use of Alternative Forms of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení využívání alternativních forem marketingové komunikace společností Chyť a pusť a následná formulace návrhů pro zlepšení. V úvodní části diplomové práce je provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a alternativních forem marketingové komunikace. V další části práce je věnována pozornost …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of alternative forms of marketing communication of the company Chyť a pusť and then formulate suggestions for improvement. In the introductory part of the thesis, a summary of important theoretical background to the issues of marketing communication, marketing communication mix and alternative forms of marketing communication is made. In the next part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ytlmq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Kološová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné