Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Darina Foltová
Bc. Darina Foltová
Diplomová práce
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Use of Alternative Forms of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení využívání alternativních forem marketingové komunikace společností Chyť a pusť a následná formulace návrhů pro zlepšení. V úvodní části diplomové práce je provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a alternativních forem marketingové komunikace. V další části práce je věnována pozornost …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of alternative forms of marketing communication of the company Chyť a pusť and then formulate suggestions for improvement. In the introductory part of the thesis, a summary of important theoretical background to the issues of marketing communication, marketing communication mix and alternative forms of marketing communication is made. In the next part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ytlmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Kološová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTOVÁ, Darina. \textit{Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/y6e3vg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová