Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Darina Foltová
Bc. Darina Foltová
Master's thesis
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Use of Alternative Forms of Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení využívání alternativních forem marketingové komunikace společností Chyť a pusť a následná formulace návrhů pro zlepšení. V úvodní části diplomové práce je provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a alternativních forem marketingové komunikace. V další části práce je věnována pozornost …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of alternative forms of marketing communication of the company Chyť a pusť and then formulate suggestions for improvement. In the introductory part of the thesis, a summary of important theoretical background to the issues of marketing communication, marketing communication mix and alternative forms of marketing communication is made. In the next part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ytlmq/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Kološová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTOVÁ, Darina. \textit{Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y6e3vg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová