Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením – Martina ČERVENKOVÁ
Martina ČERVENKOVÁ
Bachelor's thesis
Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením
Systems of Alternative and Augmentative Communication in the Education of Pupils with Multiple Disabilities
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žaků s kombinovaným postižením. Cílem práce je zjistit, jaký vliv má systém VOKS na edukaci, integraci v edukačním procesu u žáků s kombinovaným postižením.Abstract:
The topic of bachelor's thesis is alternative and augmentative communication systems in the education of students with multiple disabilities. The aim of the thesis is to determine the impact of the VOKS system on education and integration within the educational process for students with multiple disabilities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENKOVÁ, Martina. \textit{Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y6e6su/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVENKOVÁ, Martina. Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace jedinců s kombinovaným postižením
Monika Dostálová