Kryštof Blabla
Master's thesis
Zvuková estetika ve tvorbě P. T. Andersona
Sound Aesthetics in the Work of P. T. Anderson
Abstract:
Cílem této práce bylo vystihnout specifický výraz, kterým se Paul Thomas Anderson skrze přístup ke zvukové stopě v součinnosti s dalšími složkami vyprávění vyjadřuje. Pro výzkum zvukové stopy v Andersonových filmech jsem zvolil metodu vypracování třech případových studií zkoumajících jeho práci se zvukem napříč žánrovým spektrem i historickým autorským vývojem. Z těchto případových studií vzešly styčné …moreAbstract:
The aim of this work was to capture a specific expression through which Paul Thomas Anderson conveys himself using the approach to the sound track in conjunction with other narrative elements. For the investigation of the sound track in Anderson's films, I chose a method involving the development of three case studies examining his work with sound across a spectrum of genres and historical authorial …moreKeywords
filmoví režiséřiKeywords
zvuková dramaturgieKeywords
zvuková tvorbaKeywords
americká kinematografieKeywords
analýzy filmových dělKeywords
zvukový mixKeywords
zvukové efekty
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18623
Thesis defence
- Date of defence: 27. 9. 2023
- Supervisor: Jakub KUDLÁČ
- Reader: Petr NEUBAUER
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 2. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights