Ngan Vu

Bakalářská práce

Vizuální styl Letní filmové školy Uherské Hradiště a jeho využití v marketingových nástrojích.

Visual style of the Summer Film School in Uherské Hradiště and its usage in marketing
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako vizuální komunikace, firemní identita, firemní kultura, firemní komunikace a firemní design. Druhá část teorie popisuje pojmy týkajících se oblasti marketingové komunikace a jejích nástrojů, které jsou důležitou součástí fungování každé organizace.Praktická část popisuje historii, poslání a postavení …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two basic parts. The theoretical part explains terms such as visual communication, corporate identity, corporate culture, corporate communication and corporate design. The second part of the theory describes the concept of marketing communication which is important part of every organization. The practical part describes history, mission and position of the Summer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77370