Vizuální styl Letní filmové školy Uherské Hradiště a jeho využití v marketingových nástrojích. – Ngan Vu
Ngan Vu
Bakalářská práce
Vizuální styl Letní filmové školy Uherské Hradiště a jeho využití v marketingových nástrojích.
Visual style of the Summer Film School in Uherské Hradiště and its usage in marketing
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako vizuální komunikace, firemní identita, firemní kultura, firemní komunikace a firemní design. Druhá část teorie popisuje pojmy týkajících se oblasti marketingové komunikace a jejích nástrojů, které jsou důležitou součástí fungování každé organizace.Praktická část popisuje historii, poslání a postavení …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two basic parts. The theoretical part explains terms such as visual communication, corporate identity, corporate culture, corporate communication and corporate design. The second part of the theory describes the concept of marketing communication which is important part of every organization. The practical part describes history, mission and position of the Summer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Geschichte des k. k. Real- und Obergymnasiums in Ungarisch Hradisch in Mähren / Dějiny německého gymnázia v Uherském Hradišti
Hana PATKOVÁ -
A Business Plan for Establishing a Cat Café in Uherské Hradiště
Zdenka Ježková -
Role médií v propagaci filmových festivalů: Letní filmová škola v Uherském Hradišti
Jiří Dohnal -
Letní filmová škola
Ivana Studená -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti"
Barbora ŠOPÍKOVÁ -
Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště
Andrea Varmužová -
Polská kinematografie v historii Letní filmové školy Uherské Hradiště
Alžběta ČUČOVÁ