Kristýna Holasová

Diplomová práce

Strategie brand managementu ve službách

Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá značkovými programy, které fungují v České republice. Teoretická část obsahuje základní teoretická východiska brand managementu, marketingového výzkumu a tvorby jeho plánu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé značkové programy, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i národní a regionální. Na tuto část navazuje marketingový výzkum, který se zabývá spotřebním chováním …více
Abstract:
This thesis deals with the brand programmes functioning in the Czech Republic. The first part contains basic theoretical brand management grounds, marketing research and its plan creation. Furthermore there are analysed particular brand programmes on the European, national and regional level in the thesis. The following part is marketing research which is concerned with the respondents' consumable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45010