Strategie brand managementu ve službách – Kristýna Holasová
Kristýna Holasová
Diplomová práce
Strategie brand managementu ve službách
Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá značkovými programy, které fungují v České republice. Teoretická část obsahuje základní teoretická východiska brand managementu, marketingového výzkumu a tvorby jeho plánu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé značkové programy, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i národní a regionální. Na tuto část navazuje marketingový výzkum, který se zabývá spotřebním chováním …víceAbstract:
This thesis deals with the brand programmes functioning in the Czech Republic. The first part contains basic theoretical brand management grounds, marketing research and its plan creation. Furthermore there are analysed particular brand programmes on the European, national and regional level in the thesis. The following part is marketing research which is concerned with the respondents' consumable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zeměpisná označení, označení původu a zaručené tradiční speciality dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1151/2012
Terézia Išková -
Chráněná zeměpisná označení a chráněná označení původu pro české produkty v EU
Miriam Batlová -
Chráněná zeměpisná označení a chráněná označení původu pro slovenské produkty v EU
Petra Keřková -
Chráněná zeměpisná označení a bilaterální smlouvy mezi EU a třetími zeměmi
Veronika Lokajová -
Ochrana zeměpisných označení a označení původu v EU
Stanislav Štrobl -
Chráněné zeměpisné označení "České pivo"
Jana KRYLOVÁ -
Piva produkovaná na území ČR mající evropskou značku Chráněné zeměpisné označení a jejich komparace
Aleš Vodák -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková