Kristýna Holasová
Master's thesis
Strategie brand managementu ve službách
Brand Management Strategy in Services
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá značkovými programy, které fungují v České republice. Teoretická část obsahuje základní teoretická východiska brand managementu, marketingového výzkumu a tvorby jeho plánu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé značkové programy, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i národní a regionální. Na tuto část navazuje marketingový výzkum, který se zabývá spotřebním chováním …moreAbstract:
This thesis deals with the brand programmes functioning in the Czech Republic. The first part contains basic theoretical brand management grounds, marketing research and its plan creation. Furthermore there are analysed particular brand programmes on the European, national and regional level in the thesis. The following part is marketing research which is concerned with the respondents' consumable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45010
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Monika Harantová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Zeměpisná označení, označení původu a zaručené tradiční speciality dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1151/2012
Terézia Išková -
Chráněná zeměpisná označení a chráněná označení původu pro české produkty v EU
Miriam Batlová -
Chráněná zeměpisná označení a chráněná označení původu pro slovenské produkty v EU
Petra Keřková -
Chráněná zeměpisná označení a bilaterální smlouvy mezi EU a třetími zeměmi
Veronika Lokajová -
Ochrana zeměpisných označení a označení původu v EU
Stanislav Štrobl -
Chráněné zeměpisné označení "České pivo"
Jana KRYLOVÁ -
Piva produkovaná na území ČR mající evropskou značku Chráněné zeměpisné označení a jejich komparace
Aleš Vodák -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková