Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ" – Tomáš Sacher
Tomáš Sacher
Bakalářská práce
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Marketing activities of retail unit "STATIONERY"
Anotace:
Hlavním cílem práce je zmapovat marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ" a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení pro optimalizaci a vyšší efektivnost marketingových aktivit v této společnosti Dílčími cíli bakalářské práce jsou sestavení literární přehledu k řešené problematice, analýza současných marketingových aktivit. Dále plánování, realizace a kontrola provedené marketingové …víceAbstract:
The main aim of this work is to map marketing activities of retail unit "STATIONERY" and on the basis of the data to suggest recommendations for optimization and higher efficiency of marketing activities in this company. Partial aims of the thesis are to compile a literary overview of the issue, analysis of current marketing activities. Furthermore, planning, implementation and control of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Olga Šedivá, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva