Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt – Barbora Zahradníčková
Barbora Zahradníčková
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Online marketing campaign proposal for a given business
Anotácia:
Zahradníčková, B. Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2020.Tato bakalářská práce se zaobírá online propagací značky Coffee Discovery Box, jež je původním projektem podniku The Roses. Cílem práce je vytvořit návrh online marketingové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí o značce a oslovení nových zákazníků. Součástí práce …viacAbstract:
Zahradníčková, B. Online marketing campaign proposal for a given business. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.This bachelor thesis deals with an online promotion for brand Coffee Discovery Box, an original project of the company The Roses. The goal is to propose an online marketing campaign focused on raising public awareness of the brand and reaching new customers. The thesis includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec