Jaroslav Brych

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR

The marketing strategy of MYKITA manufacture and its improvement proposals for the Czech repubublic
Anotace:
Práce se zabývá popisem marketingové strategie berlínské manufaktury MYKITA, vyrábějící luxusní brýle, a následným návrhem jejích změn pro Českou republiku. První, teoretická část je zaměřena na popis luxusu, luxusní značky a typologii jejího managementu, dále na marketing a pojmy s ním spojené. Obsahem druhé poloviny práce je charakteristika firmy MYKITA a její marketingové strategie, zaměřené zejména …více
Abstract:
This work is describing a marketing strategy of the MYKITA, the Berlin luxury eyewear manufactory, and is also proposing its improvements for the Czech Republic. The theoretical part is focused on the description of luxury, luxury brands and the typology of its management. Other terms described in the first part are marketing and its further terms. The content of the second half of the work is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Stanislav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35456