Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR – Jaroslav Brych
Jaroslav Brych
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR
The marketing strategy of MYKITA manufacture and its improvement proposals for the Czech repubublic
Anotace:
Práce se zabývá popisem marketingové strategie berlínské manufaktury MYKITA, vyrábějící luxusní brýle, a následným návrhem jejích změn pro Českou republiku. První, teoretická část je zaměřena na popis luxusu, luxusní značky a typologii jejího managementu, dále na marketing a pojmy s ním spojené. Obsahem druhé poloviny práce je charakteristika firmy MYKITA a její marketingové strategie, zaměřené zejména …víceAbstract:
This work is describing a marketing strategy of the MYKITA, the Berlin luxury eyewear manufactory, and is also proposing its improvements for the Czech Republic. The theoretical part is focused on the description of luxury, luxury brands and the typology of its management. Other terms described in the first part are marketing and its further terms. The content of the second half of the work is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Stanislav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
"Luxus na tanieri" Kultúrne praktiky produkcie a spotreby luxusu v oblasti stravovania.
Jana Belokostolská