Bc. Jakub Kabourek

Diplomová práce

Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.
Anotace:
Téma této diplomové práce je kreativita v reklamě, jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost. Žijeme v 21. století, které je plné technologií a nových digitálních možností, máme mnoho příležitostí, jak udržet zákazníka a nabídnout mu právě náš produkt či službu. Hlavním cílem diplomové práce je na základě komplexního pohledu na společnost NIKE zhodnotit potenciál využití kreativity jako faktoru …více
Abstract:
The topic of this thesis is creativity in advertising, how to reach the customer and provide them with experience. As we live in a 21st century full of technology and new digital capabilities, we have many opportunities to retain our customers and offer them our product or service. The main aim of the thesis is to evaluate the potential of using creativity as a factor that will significantly influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní