Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance – Bc. Jiří Synek
Bc. Jiří Synek
Bachelor's thesis
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
Assessing the possibility of using mobile and internet marketing within Lion Teleperformance´s call center
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím služeb mobilního a internetového marketingu v call centru společnosti Lion Teleperformance, a.s. Teoretická část je věnována marketingu ve firmě a možnostem, jak využít sociální média pro marketing. Praktická část analyzuje současný stav nabízených služeb v call centru. Cílem práce je najít využití sociálních médií a QR kódů ve společnosti Lion Teleperformance …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of mobile and internet marketing within the call center of the company Lion Teleperformance. Theoretical part is related to marketing in the company and possibillities of the use of social media for marketing. Practical part analyzes the current condition of servises being offered in the call center. The aim of the work is to find utilization of social media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2012
- Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYNEK, Jiří. \textit{Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2011. Available from: https://theses.cz/id/y7463i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Synek, Jiří. Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish