Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance – Bc. Jiří Synek
Bc. Jiří Synek
Bakalářská práce
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
Assessing the possibility of using mobile and internet marketing within Lion Teleperformance´s call center
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím služeb mobilního a internetového marketingu v call centru společnosti Lion Teleperformance, a.s. Teoretická část je věnována marketingu ve firmě a možnostem, jak využít sociální média pro marketing. Praktická část analyzuje současný stav nabízených služeb v call centru. Cílem práce je najít využití sociálních médií a QR kódů ve společnosti Lion Teleperformance …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of mobile and internet marketing within the call center of the company Lion Teleperformance. Theoretical part is related to marketing in the company and possibillities of the use of social media for marketing. Practical part analyzes the current condition of servises being offered in the call center. The aim of the work is to find utilization of social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Morkus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYNEK, Jiří. \textit{Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/y7463i/.
Jak správně citovat práci
Synek, Jiří. Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish