Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu – Šimon Honal
Šimon Honal
Bakalářská práce
Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
Unreal Engine and Breakthroughs in real-time rendering
Anotace:
Práce se zabývá o průlomy v oblasti real-time (tzn. online) renderingu, tj. renderingu v reálném čase, který se doposud užíval především, či skoro exkluzivně, v počítačových hrách. Tento trend nyní postupně upadá a díky novým technologiím v oblasti renderingu, jmenovitě programu Unreal Engine, se rendering v reálném čase užívá čím dál tím více i v mainstreamové vizuální produkci, např. v seriálu „The …víceAbstract:
This thesis describes breakthroughs in the area of real-time (online) rendering, which had, up until recently, been used mostly, or almost exclusively, in videogames. This trend is now gradually declining thanks to new rendering technologies, namely the Unreal Engine program. Real-time rendering is now used more and more in mainstream visual productions, eg. In ‚The Mandalorian‘ series. This thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
- Vedoucí: MgA. Martin Hovorka
- Oponent: David Svoboda, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
Norbert Pokorný -
The Future of Virtual Backgrounds in Filmmaking
Riyana Lama -
Tvorba vzdělávací virtuální prohlídky pro základní školy
Dominik Stuchlý -
Řízení virtuální výrobní linky za využití Factory I/O a TIA Portal
David Kundera -
Virtuální produkce jako efektivní nástroj nízkonákladového filmu
Matěj Voch -
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Miroslav Černý -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
Tvorba vizuálních efektů v programu Adobe After Effects
Ladislav Kratochvíl
Název
Vložil
Vloženo
Práva