Darya Kniha

Master's thesis

An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products

Vliv sdělených výhod produktu na hodnocení genderových produktů spotřebitelem
Abstract:
Tento výzkum je částečnou replikací původní studie, kterou provedl Schnurr (2018). Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo prozkoumat, jak sdělené výhody produktu ovlivňují hodnocení genderových produktů spotřebitelem. První částí je literární rešerši, která poskytuje přehled existujících studií. Teoretická část se zabývá nesledující tématy: estetické dimenze prvků obalového designu, hodnocení genderového …more
Abstract:
This research is a partial replication of the original study that was conducted by Schnurr (2018). The main object of the current research was to examine how the communicated product benefits either functional or hedonic impact on consumer’s evaluation of gendered products within young adults (18-26 years old). The first part is literature research that provides an overview of existing studies. The …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2022
  • Supervisor: Daria Gunina
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87785