An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products – Darya Kniha
Darya Kniha
Diplomová práce
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Vliv sdělených výhod produktu na hodnocení genderových produktů spotřebitelem
Anotace:
Tento výzkum je částečnou replikací původní studie, kterou provedl Schnurr (2018). Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo prozkoumat, jak sdělené výhody produktu ovlivňují hodnocení genderových produktů spotřebitelem. První částí je literární rešerši, která poskytuje přehled existujících studií. Teoretická část se zabývá nesledující tématy: estetické dimenze prvků obalového designu, hodnocení genderového …víceAbstract:
This research is a partial replication of the original study that was conducted by Schnurr (2018). The main object of the current research was to examine how the communicated product benefits either functional or hedonic impact on consumer’s evaluation of gendered products within young adults (18-26 years old). The first part is literature research that provides an overview of existing studies. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2022
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87785
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Evaluation of the product launch
Tomáš Petr -
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Dominika Hejlíková -
Vyhodnocování změn produktu na základě porovnání konstrukčních kusovníků pro plánování montáže ve ŠKODA AUTO a.s.
Roman Matern -
Společensky angažovaná umělecká ilustrace, komiks a artzin
Barbora MÜLLEROVÁ