Bc. Kateřina Pekárková

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationship
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje klesajícímu vlivu ceny při rozhodování zákazníka o koupi produktu či služby a hledá způsoby odlišení se od konkurence jinde. Ukazuje se, že v dnešní době je pro zákazníka důležitější individuální přístup a dostatečná komunikace ze strany obchodního zástupce než cena. V první části jsou definovány základní pojmy týkající se dokonalé konkurence, prostředí B2B trhů, hodnoty …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the declining impact of lower price on a customer’s decision making process and searches for other (alternative) ways of competitive differentiation. Evidence suggests that of late, customers prefer an individual approach with sufficient communication from a salesman, rather than just a low price. The first part of the thesis defines basic phrases relating to perfect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace