Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Kateřina Pekárková
Bc. Kateřina Pekárková
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationship
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje klesajícímu vlivu ceny při rozhodování zákazníka o koupi produktu či služby a hledá způsoby odlišení se od konkurence jinde. Ukazuje se, že v dnešní době je pro zákazníka důležitější individuální přístup a dostatečná komunikace ze strany obchodního zástupce než cena. V první části jsou definovány základní pojmy týkající se dokonalé konkurence, prostředí B2B trhů, hodnoty …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the declining impact of lower price on a customer’s decision making process and searches for other (alternative) ways of competitive differentiation. Evidence suggests that of late, customers prefer an individual approach with sufficient communication from a salesman, rather than just a low price. The first part of the thesis defines basic phrases relating to perfect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ifaro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dokonalá konkurence a transformace české ekonomiky
Ondřej BEHINA -
Nedokonalá konkurencia
Katarína Bernátová -
Aplikace modelů dokonalé a nedokonalé konkurence na potravinářských trzích v ČR
Ekaterina Mikhalkina -
Analýza konkurence České pojišťovny v oblasti pojištění motorových vozidel
Veronika MIKELOVÁ -
Body language and gestures across cultures
Ondřej Korchan -
Eroze empatie vlivem digitálních technologií u dětí
Iva Machancová -
Možnosti empatie v recepci fikčního narativu z pohledu kognitivní vědy
Veronika Carbochová -
Tvořivost, empatie a humanismus u učitelů a studentů učitelství
Kateřina Kopečková