Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos – Bc. David ŠKODA
Bc. David ŠKODA
Master's thesis
Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos
Analysis of ads in the selected segment from perspective of Logos, Pathos, Ethos
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá apely v reklamních spotech z pohledu Logos Pathos Ethos. Cílem práce je analyzovat reklamní obsahy s finanční tématikou předních bankovních institucí působících na českém trhu. Jedná se o Fio Banku, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB a Monetu Money Bank. Jádrem práce je zjistit, jakým způsobem realizují svá reklamní sdělení a jaký dopad mohou mít na cílové publikum …moreAbstract:
The presented master's thesis deals with appeals in advertising spots from the perspective of Logos Pathos Ethos. The aim of the work is to analyze the financial-themed advertising content of leading banking institutions operating on the Czech market. These are Fio Bank, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB and Moneta Money Bank. The core of the work is to find out how they implement their advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKODA, David. Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Apely v reklamě
Robert Kaňovský