Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos – Bc. David ŠKODA
Bc. David ŠKODA
Diplomová práce
Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos
Analysis of ads in the selected segment from perspective of Logos, Pathos, Ethos
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá apely v reklamních spotech z pohledu Logos Pathos Ethos. Cílem práce je analyzovat reklamní obsahy s finanční tématikou předních bankovních institucí působících na českém trhu. Jedná se o Fio Banku, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB a Monetu Money Bank. Jádrem práce je zjistit, jakým způsobem realizují svá reklamní sdělení a jaký dopad mohou mít na cílové publikum …víceAbstract:
The presented master's thesis deals with appeals in advertising spots from the perspective of Logos Pathos Ethos. The aim of the work is to analyze the financial-themed advertising content of leading banking institutions operating on the Czech market. These are Fio Bank, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB and Moneta Money Bank. The core of the work is to find out how they implement their advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKODA, David. Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Apely v reklamě
Robert Kaňovský