Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit – David Petrbok
David Petrbok
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit
The proposal of communicaton campaign for Prague Student Summit project
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie v prostředí českého neziskového sektoru, který se vyznačuje jak specifickým přístupem ke komunikaci, tak poměrně omezenými finančními prostředky. Teoretická část práce rozebírá problematiku marketingu a tvorby marketingového mixu. Zaměřuje se také na popis komunikačního mixu jako takového a jeho jednotlivých prvků. Závěr teoretické …moreAbstract:
This diploma thesis deals with issue of communication campaigns planning in the environment of Czech non-profit organisations sector which is characterized by specific approach to communication and quite limited financial resources. Theoretical part of the thesis analyses problematic of marketing and creation of marketing mix. It is also focuses on description of communication mix itself and all of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35601
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl