Kristýna Šamšulová

Bakalářská práce

Budování značky Hudson Global Resources

The Brand building of Hudson Global Resources
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is Hudson brand building of the recruitment company Hudson Global Resources s.r.o. in Czech market. The aim of the thesis is to define according my own research the Hudson brand perception by clients of the company and propose a Hudson brand strategy and also to evalute which brand management tool the company should use.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jolana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45811

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod