Ing. Ondřej Blažek
Bachelor's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Media selection criteria for advertising campaign
Abstract:
Tato práce popisuje vývoj a současnost marketingové komunikace a strategii realitního trhu. Pojmenovává výčet médií dostupných na trhu a řadí kritéria výběru jednotlivých médií. Popisuje vlastní oborové zkušenosti s marketingovými nástroji v oboru realit. Řeší efektivnost médií a jejich strategické využití. Nabízí nové reklamní cesty. Zabývá se segmentací trhu a poznáním cílové skupiny. Popisuje tržní …moreAbstract:
This these describes the development and present marketing communication and strategy of the real estate market. Names a list of media available on the market and one of the criteria for the selection of individual media. Describes his own business experience in marketing tools in the field of real estate. It addresses the effectiveness of the media and their strategic use. It offers a new advertising …moreKeywords
Reklama propagace marketingová komunikace komunikační mix marketingová strategie značka marketingová analýza cena zákazník segmentace rozpočet média cílová skupina slova barvy reklamní argumentace emoce efektivita reklamy kreativita pre-testy post-testy účinnost reklamy internetový marketing event marketing product placement SEO advertising promotion marketing communication communication mix marketing strategie brand marketing analysis price customer segmentation budget target group words colors advertisement argumentation emotions effectiveness of advertisement creative pre-tests post-tests effectivita of advertisement internet marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p67pq/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec