Ing. Ondřej Blažek

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň

Media selection criteria for advertising campaign
Abstract:
Tato práce popisuje vývoj a současnost marketingové komunikace a strategii realitního trhu. Pojmenovává výčet médií dostupných na trhu a řadí kritéria výběru jednotlivých médií. Popisuje vlastní oborové zkušenosti s marketingovými nástroji v oboru realit. Řeší efektivnost médií a jejich strategické využití. Nabízí nové reklamní cesty. Zabývá se segmentací trhu a poznáním cílové skupiny. Popisuje tržní …more
Abstract:
This these describes the development and present marketing communication and strategy of the real estate market. Names a list of media available on the market and one of the criteria for the selection of individual media. Describes his own business experience in marketing tools in the field of real estate. It addresses the effectiveness of the media and their strategic use. It offers a new advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní